Helista annetustelefonile või TEE ANNETUS KODULEHEL
900 7705 5 € 900 7710 10 €900 7715 25 €
AITA SINAGI MEIL AIDATA
Helista annetustelefonile
900 7705 5 €
900 7710 10 €
900 7715 25 €
McDonald’s heategevuskampaania kogub annetusi laste käeroboti soetamiseks
07.11.2019
Kogu novembrikuu jooksul toimub McDonald’s restoranides
heategevuslik kampaania McHappy Day™. Restoraniketi külaliste abiga panustab
McDonald’s laste heaolusse keskendudes eriti nendele lastele, kes põevad mõnda
rasket haigust. Seetõttu annab McDonald’s kogu novembrikuu jooksul kogutud
annetused Tallinna Lastehaigla Toetusfondile.
Sel aastal soovib Lastehaigla annetusrahade eest soetada
laste käeroboti. Umbes 20 protsendil Tallinna Lastehaigla
neuroloogiaosakonna patsientidest on ühe kehapoole halvatus. Need lapsed
vajavad tipptasemel kaasaegset arstiabi, mis võimaldab parandada halvatud
kehapoole funktsioone, tõstes seeläbi lapse elukvaliteeti ning
hakkamasaamist.
Toetusfondi juht Inna Kramer kinnitab suurt vajadust
käeroboti järele. "Käeroboti tugevaimaks küljeks on see, et see võimaldab
teha teraapiat läbi mängu, motiveerides last taastusravi protsessis aktiivselt
osalema. Käerobotit võib kasutada ka teiste neuroloogiliste häirete
puhul, mille puhul käte funktsioon on langenud. Oleme väga rõõmsad, et
McDonald’s meile taaskord abikäe ulatab ja meid käeroboti soetamisel toetab,“
ütles Kramer.
“Kord aastas novembris saame ühes oma külastajate,
partnerite ja kõigi Eesti elanikega anda oma panuse laste heaolu ja tervise
heaks. Meil on hea meel, et saame taaskord toetada Tallinna Lastehaigla
Toetusfondi, et tagada parim võimalik raviprotsess lastele, kes vajavad
kõrgtasemelist abi,” rääkis McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir
Janevski.
Kõigil, kes tahavad aidata Toetusfondil käerobotit soetada,
on võimalus novembrikuus McHappy Day kampaania raames osta kõikidest McDonald’s
restoranidest erilise kujundusega helkureid. Meene kannab endas armastuse,
sõpruse ja ühtehoidmise sõnumeid. Helkurite müügist saadud tulu annetatakse
Toetusfondile. Kui eelmisel aastal kogus annetuskampaaniaga kokku 22 000
€, siis on tänavu seatud eesmärgiks 30 000 €.
Pikaajaliseks
traditsiooniks kujunenud McHappy Day kampaania toimub sel aastal juba
kolmeteistkümnendat korda. Kampaaniate raames on McDonald’s annetanud
abivajajatele ühtekokku enam kui 190 000 eurot.