Tee annetus

REANIMOBIIL PÄÄSTAB ELUSID

Helista annetustelefonile

900 7705
5 € 900 7710
10 €
900 7715
25 €

REANIMOBIIL PÄÄSTAB ELUSID

Helista annetustelefonile

900 7705
5 €

900 7710
10 €

900 7715
25 €

McDonald’s heategevuskampaania kogub annetusi laste käeroboti soetamiseks

Kogu novembrikuu jooksul toimub McDonald’s restoranides heategevuslik kampaania McHappy Day™. Restoraniketi külaliste abiga panustab McDonald’s laste heaolusse keskendudes eriti nendele lastele, kes põevad mõnda rasket haigust. Seetõttu annab McDonald’s kogu novembrikuu jooksul kogutud annetused Tallinna Lastehaigla Toetusfondile.

Sel aastal soovib Lastehaigla annetusrahade eest soetada laste käeroboti. Umbes 20 protsendil Tallinna Lastehaigla neuroloogiaosakonna patsientidest on ühe kehapoole halvatus. Need lapsed vajavad tipptasemel kaasaegset arstiabi, mis võimaldab parandada halvatud kehapoole funktsioone, tõstes seeläbi lapse elukvaliteeti ning hakkamasaamist.

Toetusfondi juht Inna Kramer kinnitab suurt vajadust käeroboti järele. "Käeroboti tugevaimaks küljeks on see, et see võimaldab teha teraapiat läbi mängu, motiveerides last taastusravi protsessis aktiivselt osalema. Käerobotit võib kasutada ka teiste neuroloogiliste häirete puhul, mille puhul käte funktsioon on langenud. Oleme väga rõõmsad, et McDonald’s meile taaskord abikäe ulatab ja meid käeroboti soetamisel toetab,“ ütles Kramer. 

“Kord aastas novembris saame ühes oma külastajate, partnerite ja kõigi Eesti elanikega anda oma panuse laste heaolu ja tervise heaks. Meil on hea meel, et saame taaskord toetada Tallinna Lastehaigla Toetusfondi, et tagada parim võimalik raviprotsess lastele, kes vajavad kõrgtasemelist abi,” rääkis McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

Kõigil, kes tahavad aidata Toetusfondil käerobotit soetada, on võimalus novembrikuus McHappy Day kampaania raames osta kõikidest McDonald’s restoranidest erilise kujundusega helkureid. Meene kannab endas armastuse, sõpruse ja ühtehoidmise sõnumeid. Helkurite müügist saadud tulu annetatakse Toetusfondile. Kui eelmisel aastal kogus annetuskampaaniaga kokku 22 000 €, siis on tänavu seatud eesmärgiks 30 000 €.

Pikaajaliseks traditsiooniks kujunenud McHappy Day kampaania toimub sel aastal juba kolmeteistkümnendat korda. Kampaaniate raames on McDonald’s annetanud abivajajatele ühtekokku enam kui 190 000 eurot.